loading...
ذكر خدا
مدير سايت بازدید : 237 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

کربلا شبای بارونی منم و دل خونی نگو حرم 

کربلا می دونی دل تنگم تا نزنی سنگم نگو حرم

 

نگو حرم که دل دیوونه بی قراره 

نگو حرم بارون اشکام داره می باره

 

نگو حرم خسته شدم از این چشم انتظاری

نگو حرم صاحب حرم دیگه دوسم نداری

 

آروم بگیر دیگه بسه دلم دلم دلم

هیچ کس به دادت نمیرسه دلم  دلم دلم

 

صبوری کن نشو خسته دلم  دلم دلم

 دلم بی سامونه کجاست صاحب خونه 

 

 

می میرم پا علم ارباب ، برای غم ارباب خدا بخواد

می میرم زیر پای آقا ، یا توی کربلا خدا بخواد 

 

 

محمود استاد باقر 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 1,865